THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sabtu, 8 Ogos 2009

prestasi n kwn2

hari ani aku bjanji udah sama guru kanan n kwn skolah ku ( ka lymas )kn kskolah dlm pkl 9-10am..rupanya period kuliahku ani dari kul 8-9.50am aduh ..bdosa rasaku nda menepati janji ani...p ku usahakn jua abis saja kuliahku abis td tarus ku minta izin arah suami utk bjln n lepak dskolah smentara ia ada kuliah til 12pm..lgpun aku dah gto awal rah nya aku kan kskolah...alhamdulillah ia ani sporting orgnya... sampai saja ku keskolah apalagi zoom ku tarus ke admin jumpa guru kananku..bkn main semangat aku a kan menyain so kana suruhku masuk bilik gb n duduk utk membaca dahulu apa yg ditulis dlm kertas prestasiku..kajar2 jua tangankn menyain bah rasanya p alhamdulillah totally 'sangat baik' lah bleh lgi mengajar pra universiti lah hahaha..:p...aku akui aku akur apa yg dinilai terhadap diri ani jua sal aku ani bknnya perfect sangat tpi blehlah ditahap yg baik pun syukurtah...abis sajaku menyain di admin langsungku ke stapku dulu..mcm biasalah drg kwn2 ani lepak di dapur stap kami atu jua lakat ceta2..apalgi aku ani nda ku buang peluang joinlh masuk rah drg n ikut duduk2 dsana sembang2 jap ..

nda terasa jam a tau2 udahkn kul 10.30am, upanya bnyk kwn2ku ada period lapas ani mngjar..apalagi ka normah ( kwnku yg cali ani ) nya arahku 'nda ko lepak arah c biskut?"...kataku ''bah manasaja mun ada dangan ke sana"..katanya: 'batah udh ko nda jumpa kdia tu baik tah kesana'..dlm hatiku, perihatin jua ka normah ani arah kwnnya ani wlupun aku udh nada disana..siankan ..slalunya tym hri sabtu ani yth danganku bceta2 dstap ani sunyi kdia kali bah..almklum lah aku ani bleh dikirakan bleh jadi radio di stap kmi kan bceta nda branti hee..b4 bjln ke sbarang aku kestap sbalah jap sal aku dah janji dgn ka lymas pinjam majalah yg kn dipinjamknnya siankan ingat jua ia masih kn aku upanya ka lymas..ka lymas tq ye 4 rmmbr me sal magazine yg dipinjamkn a...ahirnya,bjln tah kmi ke stap sbalah rah c biskut ( pnggilan kwnku ka yanti ni )siankan pnggilan nick emailnya th plg jdi pnggilan..jgn marah ka yanti u r my best sistr 4 me..ac2lly, bla dtg saja kesana rindu rasaku meliat suasana skolah semula..wlupun blum batah ku meninggalkan...msuk saja rah stap ka yanti apalgi salam2 th kmi sama ka normah nie mcm c bnr jua ia a..nampakku ka yanti dari jauh upanya ada ka lymas jua distap atu..ceta2 jap kn minum th ka normah a..ahirnya apa nah ka yanti suruh ke kantin ja ia blnja kmi tpi yg ksiannya kan..ia posa hari ani..p rasa kn mnghormati tetamu yg dtg sanggup ia mdgni jua ke kantin a..teharu ku plg...mudhn murah rezeki kita ka yan..dpt jodoh yg baik mcm kita jua...amin.. ia ani usul saja pemalu tpi baik orgnya/peramah/mudh bgi senyumn dnt wori sapa dapat kdia grnti nda toleh bini2 lgi hehehe..jgn marah ka yan..kenyataan kan...bdosa nda ckp bnr ani...blk kmi dari kantin kan ceta2 ..ada th ka lymas dtg pas ia ada klas.. ia ani pantang usulnya nmpk kamera grnti kan bgmbr saja..apalgi ia nda buang peluang bah smentara kmi ada disana bgmbar th yg calinya ka normah pki 'mask'a cali jua tu kan..hahaha...nda terasa jam ani rupanya kan pkl 11.40am udh blk th kmi kn lgipun aku kn ambil lakiku lgi di KUPU SB ka normah kan ambil anaknya lgi..msing2 dgn tugasnya ..insya Allah ka yanti ada masa ada lgi ku dtg ke sana melawat2 kita n kwn2 yg lain ok..dnt wori !