THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sabtu, 18 Julai 2009

AKHIRNYA TERJAWAB SEMUA TEKA-TEKI...

kringg..kringg...kringg...jam pkl 9.45am ada pnggilan telepon ku terima daripada pihak KUPU SB yang menyatakan bahawa aku terpilih utk melanjutkn pelajaran dalam jurusan Usuluddin ( degree ) dan di arahkn utkku mengambil surat tawaran tersebut..dalam hatiku mengatakan alhamdulillah ..ahirnya hajatku untuk melanjutkn pelajaran keperingkat tertinggi tercapai..mudah2n nanti 'ldp'nya pun brjalan dgn lancar..amin...

Tepat pkl 12.45pm, aku pun menuju ke pjbt kupusb bhg akademik utk mengambil suratku..ku amati dengan teliti apa isi yg terkandung didlmnya...aku pun menjawab dengan tenang dan memberikan balasan jawapanku bahawa aku telah menerima surat tawaran tersebut...harap-harap aku dpt berusaha dgn lebih gigih lgi selepas nie dan berjaya dlm bidang yg akan ku ceburi ini..amin ya rabbal alamin...