THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Khamis, 30 Julai 2009

Last Minggu Ta'aruf

hari ani adalah hari terakhir kami menjalani minggu ta'aruf di KUPU SB..haha..nyaman ati rasanya ..tpi namanya lastkan so aku nda mau ketinggalan kan ikut sama-sama buat snaman ringan riadah sama-sama org freshies turun ke asrama b4 kul 6am udhku sampai disana..siuk jua pagi-pagi udh turun atu a...smangat rasanya.. hari ani aku drive kereta sndiri supaya aku sanang balik bila- bila msakan ksian jua menyusahkan hubby th gnya... tpi nda apa aku udh sama-sama b.fast dengan kdia b4 aku smpai ke kupu sb..namanya udh tanggungjawabkan mestilah di tunaikn...hee...

udah sampai di KUPU SB...yg herannya hatiku kabak2 nyamu sal sblh ptg aku d pilih utk membuat ucapan wakil dari mahasisiwi pengambilan ke 3 ani..waduh!kabak2 lagi ne..tpi aku try lupakn lu lah..buat cam biasa saja dulu..bek jua ada kwn2 bagi smangat mlmnya ingat juaku pasan drg..ada jua baiknya ada kwn mcm drg ani..ilang jua kabak2kan...kduhung aku dah pki bju sport apalgi ikut serta tah ku kan aerobik di dewan..namanya last kan minggu taaruf ah rasanya rugi mun nda join skali..heee... siuk jua ramai2 sama freshies lagi kan..mcm diri rasa muda rasanya lagi mcm dulu tym mula2 masuk maktab..

abis sja buat snaman ckit di dewan gerak bdn so kami di arahkan tuk ambil sarapan pagi d dewan mkn ..cuci muka salin baju so aku turun ke bawah tuk ambil sarapan pagiku buat kali ke dua sayang jua kan disediakan nda dmkn..apalgi ndaku buang peluanglah bfast sama-sama kawanku...wlupun ada kwn yg baru ku knal p drg ani peramah orgnya ada2 sja perbualan kan kmi bualkn..kdg2 mcm lama udh knal drg ani ..alhmdulillah Ya Allah.. Kau telah kurniakan ku kwn2 yg baik mcm drg ani...

abis saja bfst di dewan kmi disuruh bgerak k dewan besar utk menghadiri taklimat drp perbankan BIBD..siuk jualah sesiapa yg berminat untuk menyimpan duitnya d sana o kan buat insuran stdnt bleh terus bjumpa dgn pegawai-pegawai yang bertugas masa atu..canggih udh masani nda payah lgi ke bank..hee...aftr ja kami selesai minum2 pas mdgr taklimat ah tepat jam kul 10am pagi menjalani latihan penuh utk penutup minggu ta'aruf..apalgi kabak2 lagi jantungku almklumlah aku kn buat ucapan kan..buat cam biasa sajalah...dalam hatiku nda beranti-ranti bckp "YA ALLAH..BERIKAN KETENANGAN PADA HAMBAMU INI..."alhamdulillah setelah acara bermula pada waktu petangnya...kajar2ku ilang dan aku terasa tenang bila di atas pentas yg mana d hadiri oleh Raes KUPU SB/Dekan HEP/Pendaftar n Dekan2 Fakulti dan pensyarah2 yang akan mengajar ku kelak berada di bawah mdgrkan aku memberikan ucapan a...udah turun dari pentas sajuk tanganku bnr2..kdg2 terasa jua kajar-kajar eh wlupun biasa bdpnan dgn bnyk murid bila dpn org ramai hahaha..faham2lah...so abis sajaku membagi ucapan kmi pun berikrar di dpan semua ...then Raes KUPU SB pun membgtokn yg kmi udh selesai minggu ta'aruf /ada dikir 'asyraqal' then besalam2n dgn pensyarah-pensyarah KUPU SB dimulai dari Raes KUPU SB...