THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sabtu, 11 Julai 2009

PERUT MERAGAM ...

hari ni pagi2 dh bgn awal almklumlh krja rutin hariankn..kul 4.30am dah bgn..pas tu b.fst lh...parut g mragam nie pgi2 dh mcm lain sja rsanya..Ya Allah ..Mudhn ok tym ngjr krg..syukur ..b4 6.15am dh smpai skol..kerja sambiln mncek stdnt sal pnyakit A'HINI'...Kan masani lgi pnyakit a2 mkin mlaarat dmana negeri ..alhmdulillah ! bek jua dskolh ani ada inisiatif pihak krajaan utk menghindari drp pnykit a2 bjngkit..kn 'mencegah lbih baik daripada mengubati'..

nah lain th plg cetanya ...aku kn ceta sal ragam parutku ani..udh pun pgi2 dh sakit parut..lps tu pulih..tengahri pula,mragam smula knapalah a..baik jugak tak mengoral ptg ne klu tak lah mayb aku pun balik2 nak ke tandas..sblh ptgnya ku cuba tuk melelapkn mataku harap2 pas ni ok perut aku yer..

azan asar pun dah brkumandang nie..harap2 perut aku ok..tiba2 trasa nak masuk tandas lagi..aku tenangkn hati tnya pada org rumah apa ubat nya nasib baiklh ibu saudara tau apa ubatnya..ia suruh aku telan ubat tu tak silap aku namanya 'chitkit' nah lupa pulak aku dgn namanya..hahaha...alhmdulillah ..sejam pas tu perut aku pun trasa pulih ...Ya Allah.. baik jua ok...smpailh esuknya..