THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sabtu, 25 Julai 2009

sedihku eh

hari ani adalah hari terakhir aku berada diskolahku .. sedihku sbnrnya..p apakan daya udh trmaktub udh namaku tersenarai terpilih utk menyambung belajar di KUPU SB...4 tahun lagi tu ..mudhn aku ok dsana.. ameennn...fahm2lah slama ani diri mngjar org kn so nanti btukar wataklah kan jdi stdnt smula...wawa...doakan saja aku dpt handle smua atu..amin...ingatku tarus ckp kata-kata seseorg rah ku slama ani jgn fkr yg lain lu..yg penting blajar dulu..

meninggalkan murid-murid dan kwn spejabat ani lagi lain rasanya nyamu..walaupun blum batah sama drg diskolah ani p mcm adi-bradi udah rsanya bah...mcm dkubit paha kanan paha kiri terasa..wawa...ntahlah bgiku bleh ku katakan apa sja msalah yg kdg2 diri nda dpt handle dapat dselesaikan sama-sama drg...siuklah sama drg... lakatku ingat mun tym ceta cali2 yang dcritakan grnti riuh bnr tu stap kamilah yang paling bising...aku paling suka prangai salah seorg kwn stap ku tu cali bah orgnya siapa lgi klu bkn ka normah...wlupun serious mukanya p sbnrnya ia baik sangat...aku suka bkwn dgn kdia...grnti palingku ingati nanti ne sal kmi slalu breakfast sama-sama d dapur a.. 'mama'( pnggilan tuk cg hjh jainap bkas guruku jua )sbnrnya, ia slalu panggil-panggil tnya rah ku ''posa ko?mun nda minum bah aku buatkan minuman tu" ia orgnya baik sangat jua, mun kn kongsi masalah n pngalaman laki bini baik th rah kdia org lama kan bnyak pengalamannya udah anaknya 10 org.. ia duduk dstap sbalahku tu .. ingat th ku kn drg ni smua..wawa..rindu th ku bnr2 rah drg pas ni..BUT, aku bjanji rah drg f aku ada masa lapang insya Allah akukn turun ke stap atu borak-borak jua...